کافه ریاضیات

کافه ریاضیات

خوش آمدید✍☕☕✍از آنجا که شاخه ریاضیات و به طبع آن دروس ریاضی جایگاه مهمی در علوم آکادمیک و غیره به خود اختصاص داده است و یادگیری آن مستلزم تمرکز،دقت و صرف زمان زیاد میباشد،لذا بر آن شدیم که به کمک جدیدترین ابزار و نرم افزارهای آموزشی مطالب آن را بسط دهیم و آموزش ریاضیات را سریعتر و ساده تر کنیم و در کنار آن با ارائه مقالات و کتابهای ریاضی علاوه بر دانشجویان و دانش آموزان ،همراه اساتید نیز باشیم. با تشکر: کافه ریاضیات(مریم زینلی)

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 24
  • بازدید دیروز : 64
  • بازدید کل : 114838

ویدئو آموزشی حل و توضیح تست های کنکور هندسه 1 فصل 4 تجسم فضایی


ویدئو آموزشی حل و توضیح تست های  کنکور هندسه 1 فصل 4 تجسم فضایی

.

تست های کنکور تجسم فضایی هندسه 1 جزء تست هایی است که میتوان با حل نمونه های مشابه و تحلیل نکات مهم آن در کنکور سالهای قبل که در این ویدئو بصورت جامع آورده شده است ، در کنکور پاسخ صحیح داد. چرا که این مبحث در این مقطع کاملا بسته است و در هندسه یازدهم نیز ادامه پیدا نکرده ،بهمین دلیل تنوع سوالات آن در کنکور محدود به فقط یک سری خاص از سوالات بوده که عبارتند از:

1تجسم فضایی یک صفحه و خط و نقطه ای که عموما بیرون آن است و این خط و نقطه میتوانند حالات مختلفی نسبت به صفحه اولیه داشته باشند. در این قسمت باید به درستی مفهوم

موازی بودن یک خط و صفحه و همچنین تنافر دو صفحه را بدانید چرا که اغلب دانش آموزان باورهای ذهنی خود را از این دو نکته مهم با اصول توازی و تنافر درآمیخته و دچار اشتباه در تحلیل تست ها میشوند.برای رفع این مشکل میتوانید ازآرشیو مطالب سایت درس هندسه1را کلیک کرده و متن درس تجسم فضایی به رایگان دریافت کنید.

 

2.تجسم فضایی دقیق از برش شکل های فضایی و تسلط به همه فرمولهای مساحت و حجم اشکال هندسی برای تشخیص نوع شکل جدید حاصل از برش و بدست آوردن مساحت و سایر محاسبات سطوح برش.

3.تجسم فضایی دقیق ازدوران چند ضلعی های معروف نظیر مثلث و نیم دایره و ذوزنقه قائم الزاویه و مستطیل و .... حول محور دوران خاصی از آنها،برای تشخیص شکل حاصل از دوران و محاسبات حجم و مساحت و ....

که مباحث مربوط به موارد 2و 3 را میتوان سریعتر از مورد اول آموخت چرا که بیشتر محاسباتی هستند و تجسم کمتری نسبت به مورد اول لازم دارند.

با تهیه این فایل میتوانید مهارت خود را در این مبحث افزایش دهید .


مبلغ قابل پرداخت 40,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 531

دیدگاه های کاربران (0)

Shahid Rajaee Teacher Training University

ریاضیات انعکاس دنیای واقعی در ذهن ماست.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما